خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 14:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

دیدار و گفت و گو با وزیر ورزش/ اختصاص اعتبار برای تجهیز سالن های ورزشی گرگان

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: ‏اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات ورزش حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد که از جمله این موضوعات تجهیز سالن های ورزشی و تکمیل پروژه های در حال ساخت بوده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: ‏اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات ورزش حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد که از جمله این موضوعات تجهیز سالن های ورزشی و تکمیل پروژه های در حال ساخت بوده است.

وی افزود: برای رفع مشکل بیکاری جوانان و اشتغالزایی در گرگان هم دیداری با وزیر صمت داشتم تا اینکه واحدهای تعیل و نیمه تعطیل را با ارائه تسهیلات حمایت کند تا پس از آن راه اندازی شوند که با این اتفاق می شود چند صد نفر جوانان جویای کار مشغول به کار کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: برای حل مشکل جاده های مواصلاتی حوزه انتخابیه نیز مکاتباتی با وزیر راه مکاتباتی صورت گرف و همچنین نشست هایی نیز با معاونین وی برگزار گردید که مقرر شد اقدامات مناسب را در این رابطه انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان در این سه سال اخیر پیگیری های مستمری صورت گرفته است و اقداماتی مثبتی هم انجام گرفت اما کافی نبوده است که انتظار می رود وزارت بهداشت برای رفع مشکلات زیرساختی بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و تامین تجهیزات پزشکی اقدام اساسی انجام دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379630
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار